زمان جاری : شنبه 23 تیر 1403 - 11:09 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


سلام مهمان گرامي؛
مهمان گرامي، براي مشاهده تالار با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد


آیا میدانید؟ ایا میدانید :






تعداد بازدید 35
نویسنده پیام
mohammadi آفلاین



ارسال‌ها : 277
عضویت: 21 /7 /1390
محل زندگی: بابلسر
سن: 24
شناسه یاهو: mohamadiamar@yahoo.com
تشکرها : 96
تشکر شده : 168
نامه عذرخواهی شیث رضایی

شما شاهد بودید که در صحنه اول تقصیری نداشتم و شروع کننده نبودم. در مورد دوم نیز هرچند چیزی از شوخی‌های من قابل رؤیت نیست اما می‌پذیرم که به دلیل پخش زنده لازم بود هنجارهای اجتماعی را رعایت می‌کردیم ولی بی‌مبالاتی کردیم و حالا پشیمانم.

رضایی در نامه‌ای ضمن عذرخواهی از جامعه فوتبال، مردم و مسئولان خواهان بخشش شده است.

به گزارش فارس، شیث رضایی مدافع اخراجی تیم فوتبال پرسپولیس از حرکتی که پس از گلزنی در دیدار با داماش گیلان انجام داده عذرخواهی کرده و خواهان این شده که مردم و مسئولان او را ببخشند.

متن نامه رضایی به شرح زیر است:

"می‌خواستم از ملت ایران، مسئولین باشگاه پرسپولیس، فدراسیون فوتبال، کمیته اخلاقی، کمیته انضباطی از رسانه‌های گروهی و از تمام فوتبال دوستان صمیمانه عذرخواهی می‌کنم. تقاضای من این است که من را ببخشید.

هرگز نمی‌خواستیم که افکار عمومی را جریحه‌دار کنیم. ممکن است شوخی‌های ما به دلیل بی‌مبالاتی در دید افکار عمومی قرار گرفته و باعث آزردگی خاطر مردم شده باشد ولی این سوء رفتار ما به دلیل بی‌احترامی به هنجارهای جامعه و بی‌احترامی به مردم نبوده است. می‌پذیرم به دلیل هیجان ناشی از گل رفتاری مرتکب شدیم که خودمان از بازتاب آن بی‌اطلاع بودیم.

شما شاهد بودید که در صحنه اول تقصیری نداشتم و شروع کننده نبودم. در مورد دوم نیز هرچند چیزی از شوخی‌های من قابل رؤیت نیست اما می‌پذیرم که به دلیل پخش زنده لازم بود هنجارهای اجتماعی را رعایت می‌کردیم ولی بی‌مبالاتی کردیم و حالا پشیمانم.

ما فرزند شما هستیم هرحکمی که بدهند می‌پذیرم. اگر محرومیت من می‌تواند اسباب التیام گردد آن را می‌پذیرم اما تکرار می‌کنم قصد بی‌احترامی به کسی را نداشتیم و مردم و مسئولین هر تصمیمی بگیرند می‌پذیرم. از خداوند می‌خواهم که ذهن مردم را نسبت به رفتار ما به سمت عطوفت رهنمون نماید."


امضای کاربر : چارلی چاپلین میگوید:
آموخته ام که با پول میتوان خانه خرید_ولی آشیانه نه........ میتوان رختخواب خرید_ولی خواب نه............ میتوان ساعت خرید_ولی زمان نه............ میتوان مقام خرید_ولی احترام نه........... میتوان کتاب خرید_ولی دانش نه.......... میتوان دارو خرید_ولی سلامتی نه............. ومیتوان آدم خرید_ولی دل نه!!!؟؟؟
یکشنبه 15 آبان 1390 - 09:52
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
تشکر شده: 1 کاربر از mohammadi به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: admin &
پرش به انجمن :


تماس با ما | نامه عذرخواهی شیث رضایی | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS